Plasarea unei comenzi

Să cumpărați în magazinul nostru online este foarte ușor. Puteți plasa o comandă în 2 moduri:

1. prin intermediul contul dvs. de client, dacă v-ați înregistrat anterior în magazinul nostru online
2. prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.

CUM FUNCȚIONEAZĂ PROCESUL DE CUMPĂRARE?

Achiziționarea de la noi poate fi rezumată în câțiva pași principali

1. Din gama noastră largă alegeți produsele

Pentru a comanda produsul ales, dați clic pe butonul ,, Adaugă în coș,,. Acesta este situat lângă prețul și numărul de bucăți al produsului pe care doriți să îl cumpărați. Odată ce considerați că ați ales toate produsele dorite, apăsați butonul,, Coș, care se află sus, în partea dreaptă a paginii. Vi se va afișa coșul de cumpărături, unde puteți verifica produsele selectate.

Dacă aveți nevoie de ajutor în finisarea comenzii sau întrebări legate de produsele potrivite, nu ezitați să ne contactați la adresa de e-mail info@blueroad.cz sau la numărul de telefon +420 774 826 668.

2. Plata

În coș, veți vedea rezumatul comenzii, unde puteți verifica, edita sau chiar adăuga/șterge numărul de bucăți. Dacă aveți un cupon de reducere, îl puteți folosi în secțiunea „CUPON DE REDUCERE:”. Pentru a alege modalitatea de plată și transport, faceți clic pe butonul „CONTINUAȚI”.

3. Alegerea modalității de transport și plată

La acest pas, alegeți modalitatea de livrare și de plată care vi se potrivește cel mai bine. În cazul livrării coletului la Coletăria.ro, nu uitați să alegeți cel mai apropiat punct de ridicare/pick-up. După selectarea modalității de plată și transport, veți vedea prețul final în secțiunea „REZUMATUL COMENZII,,. Pentru a finaliza, faceți clic pe butonul „CONTINUAȚI”.

4. Completarea datelor de contact și confirmarea comenzii

Dacă aveți un cont înregistrat la noi, tot ce trebuie să faceți este să vă autentificați. Dacă nu aveți cont, este necesar să completați formularul cu datele de contact, de livrare și facturare.
În cazul în care aveți o observație legată de produse, puteți completa câmpul ,, observații,, aflat mai jos de adresă de facturare.

În secțiunea „Ținem legătura” puteți solicita înregistrarea în magazinul nostru online. Acest lucru vă va oferi o mulțime de avantaje, cum ar fi abonarea la newsletter-ul nostru, prin urmare, nu veți pierde nici o noutate, eveniment sau informație despre produsele noi. Această opțiune este valabilă și pentru clienții neînregistrați.

În cele din urmă, după completarea tuturor câmpurilor, faceți clic pe „TRIMITERE COMANDĂ”.

5. Confirmarea comenzii

Imediat după înregistrarea comenzii, veți primi un mesaj de confirmare pe adresa dvs. de e-mail cu un rezumat al comenzii, prețul final, modalitatea de plată și livrare și datele dvs de contact.

Dacă nu ați primit e-mailul în 5 minute de la plasarea comenzii, atunci dacă sunteți înregistrat în magazinul nostru online, verificați dacă nu ați introdus adresa de e-mail greșită. Dacă nu sunteți înregistrat și nu aveți posibilitatea de a verifica adresa de e-mailul introdusă, contactați-ne.

6. Expedierea produselor

Veți fi informați permanent prin poșta electronică cu privire la expedierea comenzii. Data livrării este stabilită din momentul expedierii coletului din depozitul nostru. Dacă produsele nu sunt în stoc, vă vom informa imediat pe adresa dvs. de e-mail.

Expediem produsele, după plasarea comenzii, în termen de 48 de ore în zilele lucrătoare.

În momentul în care, coletul este expediat, vă vom trimite un e-mail cu informații despre expediere, care conține numărul comenzii, numărul de urmărire a traseului ( AWB ) și datele de contact a transportatorului. Firma de curierat va primi numărul dvs. de telefon și în cazul în care nu veți fi găsit la adresa specificată în comandă, vă vor contacta.

Dacă coletul nu va fi livrat în ziua anunțată, nu ezitați să ne contactați, sau firma de transport. În momentul livrării, veți primi, de asemenea, o dovadă de plată - factură. Aceasta fiind și garanția produselor cumpărate.

7. Preluarea coletului

Recomandăm să preluați coletul care nu prezintă semne de deteriorare. În cazul în care coletul este deteriorat aveți obligația să luați legătura cu firma de transport care a livrat coletul, în cel mult 24 de ore de la livrare, pentru a întocmi un proces verbal de daune. Reclamațiile nu pot fi înregistrate fără dovada scrisă a deteriorării coletului.