Întrebări frecvente

INFORMAȚII LEGATE DE COMANDĂ

Cum aflu când va fi livrat coletul?

Imediat ce comanda dvs. este predată transportatorului, firma de transport vă va informa cu privire la statusul expedierii și data de livrare. Pe pagina web al firmei de transport puteți urmări traseul coletului.

Am plasat o comandată pe site-ul dvs., dar nu am primit nicio informație legată de înregistrarea comenzii. Cum trebuie să procedez?

După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare și înregistrare a comenzii. Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare, contactați-ne pe adresa de e-mail info@blueroad.ro , sau la numărul de telefon +420 774 826 668.

La plasarea comenzii am ales modalitatea de plată transfer bancar, dar nu am primit detalii. Cum trebuie să procedez?

Detaliile legate de efectuarea plății pot fi găsite în e-mailul de confirmare, care a fost trimis după finalizarea comenzii. Numărul de cont este 9949327/5200, simbolul variabil este numărul comenzii. Dacă aveți întrebări legate de plată, contactați-ne pe adresa de e-mail info@blueroad.ro , sau la numărul de telefon +420 774 826 668.

La plasarea comenzii am ales modalitatea de plată cu cardul, dar plata a eșuat. Ce ar trebui să fac?

La operatorul sistemului de plată puteți reveni accesând linkul din e-mailul de confirmare. Doar faceți clic pe acesta și veți fi redirecționat înapoi către operatorul sistemului de plată, unde veți putea efectua din nou plata. Dacă sunteți utilizator înregistrat în magazinul nostru online, puteți, de asemenea, să efectuați plată după autentificare, în rezumatul comenzilor dvs.

Am trimis produsul/produse la reclamație, dar nu am nicio informație legată de soluționarea acesteia. Unde pot găsi informații?

Termenul stabilit pentru soluționarea reclamației este de 30 de zile. Despre etapele procesului de reclamație veți fi înștiințat pe adresa de e-mail. Dacă doriți să aflați informații legate de reclamația dvs. sau nu sunteți sigur dacă produsul/produsele dvs. au ajuns la noi, contactați-ne pe adresa de e-mail info@blueroad.ro , sau la numărul de telefon +420 774 826 668.

 

RETRAGEREA DIN CONTRACT

Cum fac un retur?

Cheltuielile legate de returnarea produsul/produselor sunt suportate de către dvs.

Am cumpărat produsul/produsele la oferă, acum însă prețul este diferit, va trebui să plătesc diferența?

Dacă ați cumpărat produsul/produsele de la noi la ofertă și doriți să faceți o reclamație în perioada în care produsul/produsele au un preț mai mare, nu veți plăti diferența dintre aceste prețuri.

Pot returna produsele cumpărate?

Da. Dacă ați cumpărat produsele pentru uz personal( nu ați menționat CUI sau CIF în comandă), atunci în calitate de consumator aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de la transportator, fără a fi nevoie sa invocați vreun motiv. Puteți să returnați produsele în cutiile în care au fost livrate, nemontate și ambalate cât mai bine la următoarea adresă Gruzínská 662/12, 100 00 Praga 10. Avem rugămintea să puneți în colet și factura sau o copie, sa ne scrieți numărul de cont în care doriți să vă restituim banii. Vă rugăm să nu trimiteți cu plata transportului la destinatar (ramburs), deoarece nu are cine să plătească coletul. Dacă ați efectuat plata cu cardul, vă vom restitui banii în același mod. În cazul altor modalități de plată, indicați numărul contului dvs. bancar (IBAN). Dacă vom avem nevoie de informații suplimentare, vă vom contacta prin e-mail.

Pot face retur doar la o parte din produsele cumpărate?

Da, desigur. Procedura va fi aceeași ca și în cazul în care returnați întreaga comandă.

Când voi primi banii dacă returnez produsele?

Perioada legală de rambursare a banilor este de 14 zile de la recepționarea produselor returnate la adresa noastră.